неделя, 3 декември 2017 г.

Коледен свещник


Слабост са ми украсите от естествени материали и почти всяка година разнообразявам ,,сърцето" на Коледната трапеза - свещника, който да заблести и да даде топлина, и красота на масата.
И друг път съм правила свещи с декупаж, но сега реших да споделя и с вас колко лесно се правят и колко красиви се получават.

На първо време трябва да си закупите бели, червени или какъвто цвят решите свещи, важното е да са едноцветни. Отивате след това в книжарница за декупаж и си избирате салфетка с коледен мотив.
Изрязвате мотивите и решавате къде и как да бъдат разположени на свеща.


След това ви е необходимо да имате една стара чаена лъжица. (По принцип лъжицата не се разваля, но все пак нека да е ,,пенсионирана".)

Лъжицата се нагрява на пламъка на свещ и с нея леко се притиска мотива към свеща. Парафина се разтопява и по този начин мотива от салфетката се залепя.


Свещите са готови, а останалите неща за самият свещник, съм ги събирала в гората и по поляните.


Шишарки, кори от дървета, жълъди, шипки, клонки и всичко, което ви попадне в полезрението е идеално за сътворяване на домашни украси.
За основа на свещника, може да помолите някой да ви отреже ,,филия'' от дърво. След това я лакирвате с 30% лак и като изсъхне, започвате да фантазирате и забавлявате.






Ето тук и тук може да видите и останалите ми Коледни украси.

Посрещнете празниците весели, здрави и засмяни! 

4 коментара:

  1. Идеята е страхотна Хриси.Много красиво , много стилно коледно предложение.
    Поздрави и усмивки !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Ели!
      Едни от любимите ми занимания са именно такива. Обичам все нещо да правя от клони, камъни и всичко, което природата ни е дала. :)
      Поздрави!

      Изтриване
  2. Отговори
    1. Съжалявам, но украсата съм я направила за вкъщи и не се продава.

      Изтриване