сряда, 8 юни 2016 г.

Кокосови бисквити


Обичате ли кокоса, това са вашите бисквитки!
Нежно топящи се в устата с аромат на кокос и допълнение на шоколад, бисквитките са неустоими. :)

Продукти:
  • 230 г меко краве масло
  • 230 г захар
  • 100 г кокосови стърготини
  • 3 яйца
  • 380 г брашно
  • 10 г бакпулвер
  • 1 ч. ч. (150 г) шоколадови пръчици или шоколадови капки
  • ванилия

Приготвяне:
Кравето масло се разбива заедно със захарта на пяна. 
Прибавят се едно по едно яйцата, като разбиването продължава на висока скорост.
Прибавят се шоколадовите пръчици. 
Сменят се приставките на миксера, като се поставят приставките за тесто.
Лъжица по лъжица се добавя брашното смесено с бакпулвера и кокосовите стърготини. Разбърква до хомогенизиране на сместа.
Тестото се ароматизира с ванилията и се поставя в хладилника за 1 час.

Фурната се загрява на 180 градуса.
От студеното тесто се оформят с мокри ръце топчета с големината на орех и се поставят в тава, постелена с хартия за печене. С помощта на вилица топчетата леко се приплескват.
Сладките се пекат до леко порозовяване. 
Охлаждат се на скара и се нападат :) 

Да ви е сладко!


Благодаря на Мария Митева от My Cooking Book Blog за чудесната рецепта! 


16 коментара:

  1. Аз много обичам кокос и ти сега ми отвори работа! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Хриси, чудесни са! Усещам уханието им!

    ОтговорИзтриване
  3. Оооохх много обичаме кокосови бисквити у нас, а скоро не съм правила :) Ще ги зарадвам скоро човеците с едни такива, много примамливо изглеждат, Хриси!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Пепи!
      Нещо снимките не ми допаднаха и мислех да не ги публикувам, но в крайна сметка е важна рецептата, а не толкова снимката :)
      Поздрави!

      Изтриване
  4. Христинче радвам се, че си опитара рецептата и така се е харесала!
    За мен това са най-страхотните кокосови бисквитки!
    Поздрав най-сърдечен от слънчев Кипър!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сърдечни поздрави и от мен, Мария, с пожелание за весело лято!

      Изтриване
  5. Чудесни бисквитки, Хриси, чудесни са и рецептите на Мария,
    обичам кокосови бисквитки и този ваш вариант ми харесва.
    Няма да пропусна да отбележа и разкошната питка, която видях и при Габи.
    Благодаря, поздрави за всички ви - страхотни сте!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Дианка!
      Винаги съм била очарована от рецептите на Мария и с удоволствие ги приготвям!
      А Габи е голяма сладурана с много усет към красивото...
      Благодаря ти и от нейно име! :)

      Изтриване
  6. То човек и да не обича кокоса, ще си ги направи:))) толкова вкусно изглеждат! Поздрави, Хриси!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Кате!
      Поздрави и слънчева неделя! :)

      Изтриване
  7. Рецептите на Мария са винаги успешни, и така подробно написани, добре че ми припомни Хриси, не съм ги правила, а трябва!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веси, Мария е уникална с нейните публикации. Много обичам да се ,,ровя'' из сайта и' и винаги съм изненадана от някоя нейна идея :)
      Поздрави и усмивки!

      Изтриване
  8. Наистина много обичам кокос, Хриси! няма как да пропусна и ще направя твоите бисквити! никак на са сложни, а изглеждат, а съм сигурна и ухаят вълшебно! Поздрави и много усмивки от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Люси!
      Много си мила!
      Ще се радвам ако ти харесат бисквитките!
      Прегръдки и много усмивки! :)

      Изтриване